bruker234 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei, en venninde jeg kjenner godt, hun er 15 og fyller 16 i slutten av August. Selv er jeg 2-3 år eldre, maks 3 Hun hadde kranglet med foreldra sine, og totalt nektet å gå hjem, så hun sov ute. Siden jeg kjenner hu soppas godt, tok jeg med hun hjem til meg, og vi hadde IKKE sex, eller noe som helst tafsing. Jeg tenkte at jeg ikke kunne la hun sove ute, klokka 4 på natta i en t-skjorte. Nå truer morra hennes med å anmelde meg, og min egen mor er ikke spesielt blid, lettere sagt totalt pissed. Har hun noen grunn til å anmelde meg? Det værste er at jeg får sykt kjeft osv, mens jeg selv mener jeg gjorde det rette. Noe jeg kan si til foreldrene mine/hennes som får dem til å roe seg? Mvh Blaxtro. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Tja, så lenge du har alt på ditt rette og jenten ble frivillig med deg har du ingenting å frykte. Moren er bare sur fordi du tar vare på ungen når hun selv ikke har krefter til å gjøre det bare fordi datteren er 15 og litt vanskelig i den alderen. Endret 3. august 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hu tryglet meg nesten om å få komme hjem til meg, og jeg sa vel ja til slutt selvom jeg visste at det kom til å bli oppstyr av det. edit: Men kan noen forklare meg hvorfor mine egne foreldre er så sure? Jeg kunne jo ikke la jenta ligge ute, i en t-sjorte midt på natta -.- Endret 3. august 2009 av blaxtro Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Moren truer antageligvis bare med anmeldelse fordi hun er frustrert og redd for datteren sin. Jeg vil tro det er et følelsesmessig utbrudd, og ingen grunn til å bekymre seg. Jeg kan heller ikke se noe grunnlag for et lovbrudd i situasjonen din slik du har presentert den. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei! Måtte gudene vite hvorfor hennes og dine foreldre er sure.. Synes det var snilt av deg og la henne få sove over hos deg jeg. Bedre det, enn å sove ute.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Slenger meg på de andre og sier at det du har gjort, slik du har fremstilt det, bygger ikke til grunn for anmeldelse eller liknende. Lykke til med saken Lenke til kommentar
Danko Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Heh.. du har ikke akuratt mye å frykte. Er det derimot noen som burde ha noe å frykte er det moren til denne mindreårige ungen som ikke har kontroll på ungen som og lar henne sove ute om natta.. Nesten en sak for barnevernet dette. ;p Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) De tror vel at dere hadde sex eller lignende, er nok derfor de er sure. Endret 4. august 2009 av Christeven Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er bare naturlig å tro at dere har hatt sex, men omstendighetene tatt i betraktning burde de forstå. Hadde gjort det samme selv. Det ville jo nesten vært kriminelt å bare la hun ligge ute. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Heh.. du har ikke akuratt mye å frykte. Er det derimot noen som burde ha noe å frykte er det moren til denne mindreårige ungen som ikke har kontroll på ungen som og lar henne sove ute om natta.. Nesten en sak for barnevernet dette. ;p Tenkte akkurat på det samme ... Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Utakk er desverre verdens måte å takke en barmhjertig samaritan. Du er ikke alene om å sitte i knipa bare fordi du viste medmenneskelighet! Spør meg likevel om hvorfor i alle dager det er slik at samfunnet tror at så snart to mennesker av motsatt kjønn tilbringer natta under samme tak, så må det resultere i sex? Enspora tankegang, rota til mye f..skap det der Endret 4. august 2009 av aquafrank Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sorry at jeg sier det, men de to mødrene (din og hennes) i denne "historien" kan bare dra seg til helv.. Du har ingenting å være redd for. Anmelder hun deg, driter hun seg ut. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Utakk er desverre verdens måte å takke en barmhjertig samaritan. er som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nja. Jo. Jeg ser ingen grunn til å tro at du hadde andre motiver eller at du ikke forteller hele historien. Men foreldre til jenter i 12-17 års alderen har ofte veldig tynnslitte nerver (og dessverre med god grunn). Gutter fra 15-30 er ofte ekstremt innpåslitne mot jenter i denne alderen, og jeg ingen problem med å forstå foreldres skepsis selv om det blir urettferdig i dette tilfellet. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er bare naturlig å tro at dere har hatt sex, men omstendighetene tatt i betraktning burde de forstå. Hadde gjort det samme selv. Det ville jo nesten vært kriminelt å bare la hun ligge ute. Hvorfor er det naturlig å tro det? Så om en gutt og en jente er alene sammen så MÅ de ha sex? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er bare naturlig å tro at dere har hatt sex, men omstendighetene tatt i betraktning burde de forstå. Hadde gjort det samme selv. Det ville jo nesten vært kriminelt å bare la hun ligge ute. Hvorfor er det naturlig å tro det? Så om en gutt og en jente er alene sammen så MÅ de ha sex? Jeg har da ligget i samme seng som min samboer opp til flere ganger uten å ha hatt sex.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ikke noe å bekymre seg over. Blir du anmeldt, så kan du anmelde moren til jenta for å la datteren sove ute. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Nå skal jeg leke litt psykolog her. Jeg vil tro at moren egentlig er sur på seg selv for at situasjonen i det hele tatt skjedde. Det er rett og slett flaut for henne sin del. Når de dagen etter våknet og ikke fant datteren sin ble hun redd og raseriet gikk ut over deg. La oss håpe at hun roer seg før det går så langt at politiet blir involvert (noe hun sikkert gjør). Du bør egentlig ikke ha noe å frykte fordi jenta er på din side og en eller annen test tror jeg kan bevise at dere ikke hadde sex. Barnevernet kan også bli involvert, som ikke er bra for moren sin del. (Jeg ville gjort det samme selv, men jeg ville kanskje vurdert å informert moren uten at jenta vet det.) Endret 4. august 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Men som sagt hvis du blir anmeldt tipser du først barnevernstjenesten så leverer du en anmeldelse om falsk anmeldelse(genialt motangrep egentlig). Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Eller la det ligge sånn at ikke moren risikerer å miste omsorgen. Jente på 15år er vanskelige og overdriver ALT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå