creaT Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hei, jeg skal kjøpe meg ny TV og har ikke mer enn 3-4 tusen å bruke den må ha PC tilkobling, bør være HD ready. og ikke mindre enn 28". er det noen som kan hjelpe? takk på forhånd Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 32-tommers TVer får man nå til under 4000. 32" LCD i prisguiden. Også bl.a Elkjøp selger 32" under 4000,- Har ikke erfaring med noen av modellene, men du kan ikke forvente all verden av TVer til den prisen. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har en LG LH2000 32" tror jeg den heter. Kjøpt på netshop. 2x HDMI og mulighet for å koble til mac/pc selvfølgelig. Vedlig bra bilde, bare tull at du må bruke flerfoldige tusen for å få en bra 32". Jeg betalte 4000 for min. Funker utmerket til PS3, pc/mac tilkobling,RiksTV osv. Elkjøp: Det er dumt å betale for mye Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vedlig bra bilde, bare tull at du må bruke flerfoldige tusen for å få en bra 32".Fint at du synes du har en bra TV, men det er langt fra alle som er fornøyd med bildekvaliteten eller kvaliteten generelt på TVer i denne prisklassen. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nei, det er nok ikke alle, men jeg tror de fleste -så lenge de ikke er "lyd og bilde-entusiaster", greier seg godt med en 32" til 4000,- Så lenge man kjøper av de kjente produsentene (Sony,LG,Samsung osv.) så tror jeg man er sikra et akseptabelt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå