Gjest forvirra luring Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Yo! Har holdt litt på med ei herlig dame. Vi har det knall gøy ilag. Ho har invitert meg på fest 4 ganger, vi har rota alle gangene, men aldri endt opp i senga. Prøvde å lage til en litt morro date idag over sms, men det gikk jo rett i vasken virker det som. Skal eg berre møte opp heime hos ho kl 22 i morra eller skal eg berre kutte kontakt ei stund? Rart ho kan rote og sånt med meg i fylla, men å ha det gøy med meg går ikkje:( Her loss, men har lyst at det skal bli noke mellom oss. Meg: Det er egentling ingenting eg har å sei, ville berre få mobilen din til å vibrere " Ho: he he nasty boy:P meg: Er du et spontant menneske? Ho: tja tjo litt kanskje Meg: ok... Liker du eventyr? Ho kommer ann på;P gjer du? Meg Mine eventyr er alltid awesome og i morra er ett nytt planlagt! Ho: fortell no meg: I morra kveld er det nemmelig duket for spontaneventyr. Er du klar med badetøy i baggen? he he, får se på d:) ska no jaffal trene å sånt etter jobb tenkte eg meg: Herlig, ikkje slit deg ut før eventyret! Plukker deg opp kl 22 søt! ho: nattinatt Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ødela du ikke "spontaniteten" litt ved å planlegge det dagen før over SMS? . Virker som hun ble litt skremt, ikke alle jenter er glad i hvordan de ser ut i badetøy ;P. *hint* Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ødela du ikke "spontaniteten" litt ved å planlegge det dagen før over SMS? . Virker som hun ble litt skremt, ikke alle jenter er glad i hvordan de ser ut i badetøy ;P. *hint* Eg spurte jo om ho var spontan og likte eventyr. Det er jo ikkje min spontanitet som er i spørsmål =) Har egentlig berre prøvd å ta kontroll over sjekkinga. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si til dette, men jeg synes hun er frekk som ikke gir ett ordentlig svar når du planlegger slik. Jeg kunne aldri drømt om å svare så unnvikende og vagt når noen lurer på om de skal fikse en utflukt eller ikke. Litt vanskelig å forklare, men.. Ellers kan det virke som at hun egentlig ikke er så interessert? Men det virker litt merkelig siden hun har invitert deg på fester o.l. Kanskje hun ikke er sikker selv? Edit; eller kanskje hun ikke liker at du tar kontroll over sjekkinga, som du sier, siden det er hun som har invitert deg (alle gangene?) tidligere? Endret 4. august 2009 av Penance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå