Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Bruker: Anfall Utfordring: Fetisher. Deltakernivå: Pingle. (Blir litt opptatt med flytting osv. denne måneden, så får se hva jeg får tid til.) Utstyr: - Nikon D80 + 18-135mm (kit) - Hoya Close up-filter Endret 3. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hmm, dette må jeg følge med på:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Om noen har noen gode forslag til fetisher jeg kan prøve å ta bilder av er det bare å skrike ut. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Øh... Sko, lakk, lær og silkestrømper? Det er vel ikke akkurat vanskelig å rote frem noen fetisher på det store, skumle Internettet? Endret 4. august 2009 av Anew Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er det flere enn meg som håper på mange selvportrett i denne tråden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Øh... Sko, lakk, lær og silkestrømper? Det er vel ikke akkurat vanskelig å rote frem noen fetisher på det store, skumle Internettet? Joda, men tenker på litt mer "spesielle" fetisher. Her er i alle fall første bidrag. Kunne blitt bedre, men jeg har blitt syk så har ikke vært så veldig opplagt i dag. Dermed orket jeg ikke lete lenge for å finne passende sted med skikkelig bra lys og bakgrunn. Ville bare få kommet i gang, selv om det kanskje er litt "treg" start. F65.0 Funfact: "F65.0" er ICD-koden for seksuell fetishisme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Takk. Kunne vært så mye bedre gjennomført, men orket som sagt ikke når jeg har/hadde feber og måtte fly frem og tilbake for å sjekke fokus osv, litt ekstra strev når jeg ikke har så mange andre som kunne vært modell Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Takk. Kunne vært så mye bedre gjennomført, men orket som sagt ikke når jeg har/hadde feber og måtte fly frem og tilbake for å sjekke fokus osv, litt ekstra strev når jeg ikke har så mange andre som kunne vært modell Ha en riktig god bedring:-) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tusen takk Tok meg forresten den frihet å legge deg til på Deviantart:-) Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det ser i hvert fall ut som du har utstyret i orden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Det ser i hvert fall ut som du har utstyret i orden! Litt usikker på hvordan jeg skal tolke den... Endret 5. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nå synes jeg det er på tide du tar bilde til dagen i dag snart, Lena! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du kan jo også skyte noen små idoler? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du kan jo også skyte noen små idoler? Oi! Den koblingen var jeg ikke klar over. Men det passer jo bra. For faren min (Lena er hos meg og jeg bor hos fattern frem til den 10. Da flytter jeg til Bergen med henne. Yay! ) jobber i afrika og har tatt med seg en sånn afrikansk utskjært tre-statue. Den kan kanskje komme godt med. Tok bilde av den i den analoge utfordringen om noen gidder å grave så langt tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Takk for tipsene Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Litt usikker på hvordan jeg skal tolke den... Hehe, det var det som var meningen. Jeg tenkte på rekvisittene som ble brukt. Ikke alle som har sånt liggende i nattbordskuffen (tror jeg) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 He he, der fikk du den arnold :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå