Lomper Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Heisann. Har nettopp satt isammen en ganske grei pc. Alle delene er jeg 100% sikker på at passer sammen. Problemet mitt er at når jeg trykker på on, skjer det absolutt ingenting. Har et hovedkort av type ASUS M4A79T Deluxe, Socket-AM3. Det noe jeg må fjerne på hovedkortet eller sette på for at maskinen skal kunne starte? Når jeg plugger i strømmen og trykker på on, virker det som om viften i strømforsyningen får et lite boost, men ingenting skjer. Alle lysene lyser også på hovedkortet. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Capro Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei.. har et lite spørsmål.. Kommer det opp noe bilde på skjermen? Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Hei. det kommer ikke noe bilde nei. Pcen starter ikke. Det virker som om det er noe som hindrer den i å starte. Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Skal fikse et bilde av hovedkortet. Endret 3. august 2009 av Lomper Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har plugget inn den 24-pins kabelen til hovedkortet, men jeg har også en 4 pins kabel som jeg plugget inn i den "røde" ringen jeg har markert. Dette gjorde at pcen ikke startet. skal jeg bare drite i den 4-pins kabelen eller? Det er jo ingen plass å sette den. uansett, når jeg starter pcen er skjermen svart. Hva skyldes dette? Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skal ikkje det vere en 8 pins kabel der da? Tror det altså, er vertfall slik på mitt hk Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Hmmm. Når jeg plugget inn en 8-pins kavel der, og da vil ikke pcen starte. Bah, blir gal av dette:P Hvorfor vil pcen gå på uten den 8-pins kabelen? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Du må ha 5V kabelen koblet til Skriv gjerne det siste innlegget ditt på nytt, det gav ikke mye mening. Endret 4. august 2009 av Vizla Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 tenkte jeg kunne komme med en liten oppdatering. Jeg har nå ringt Komplett og forklart problemet mitt. Det viser seg at hovedkortet er defekt. PERFEKT! ffs. Problemet var nemlig det at når jeg koblet til strømmen til cpuen, ville ikke pcen starte. Om jeg derimot røsket ut denne 4-pins cpu kabelen, startet den. Dette blir andre gangen jeg sender dette skitet i retur. (!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå