Dzeko Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg skal da ha 360 LAN hjemme, og tenker å koble sammen fire konsoller. Denne lista på Xbox.com er ganske fin for veilednng: Linking more than two consoles: 1. Connect each Xbox console to a TV. 2. Stick one end of an Ethernet cable in the Ethernet port on the back of an Xbox console. 3. Stick the other end of the Ethernet cable into one of the Ethernet ports in your Ethernet hub or switch. 4. Repeat as necessary for each Xbox console you want to link together. 5. Follow the multiplayer instructions for your game! Men jeg lurte da på om en vanlig ruter kan brukes som Ethernet Hub? Og trenger man internett for å bruke Ethernet Hub? Jeg har for tiden ikke nett hjemme. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Sist gang jeg gjorde dette hvar det med pc, og da var det uten nett på en helt vanlig modem boks, vi var bare to da, men jeg tipper det funker Endret 3. august 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har gjort dette med vanlig router, ja. Men du må skjekke om spille støtter System-Link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå