Dzeko Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Heisann. Jeg har da flytta og har ikke nett hjemme, og lurte på om jeg ikke bare skulle skaffe meg mobilt bredbånd fra Netcom i og med at det ikke er noe ventetid + at det er billig. Det eneste som bekymrer meg er om nettet er kjapt nok for å spille over Live? For det hadde vel gått ann å lage en bro til Xboxen via MacBooken?(som jeg ville hatt det mobile bredbåndet på) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 det er kjapt nok og det går ant å bruke via en pc så da går det sikkert med en slik makbokk også. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Så det kommer ikke til å lagge og sånn på LIVE? Vil gjerne ha en stabil linje liksom Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Man faller jo fra nettet hele tiden med mobilt 'bredbånd' så jeg tviler på dette virker. Det er ikke godt nok rett og slett. ps: den ventetiden er der fordi man skal få kjenne på kroppen hvordan det er å leve uten internet! Endret 4. august 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Man faller jo fra nettet hele tiden med mobilt 'bredbånd' så jeg tviler på dette virker. Det er ikke godt nok rett og slett. ps: den ventetiden er der fordi man skal få kjenne på kroppen hvordan det er å leve uten internet! Jeg har vært uten nett siden 1. juni, jeg har fått nok av å stå i vinduskarmen å stjele nettet til naboen:P Hakke bestilit siden det har vært litt tull med de vi leier hos angående akkurat nett, men jeg ringer vel Get idag. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg bruker mobilt bredbånd fra ICE da jeg bor så langt ute i ødemarken at de ikke gidder å legge kabel hit. Det er et USB-modem, og jeg sliter en del med å få boksen på nett. Men når det er sagt spiller jeg ofte på nettet (LotOR), og å streame filmer og tv-serier går som regel greit. Det kommer litt ann på hvilken side og hvilken film/serie jeg streamer, men i verste fall kan jeg la den streame en del mens jeg har filmen/serien på pause for å legge den i minnet. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 mobil bredbånd egner ikke til online spilling pga høy ping ca 120+ i ping Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har ca 140 - 150 i ping på LotRO, men det er ikke noe problem å spille. Alt flyter helt jevnt hele tiden. Har spilt ganske mange MMORPGer uten problem, men sjekket ikke ping'en der. Har ikke spilt så mye på nettet med xboksen, men Perfekt Dark Zero hakket en del. Lost Planet og Gears of War fungerte helt fint. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 mobilt bredbånd er IKKE egnet til online spilling.. om det er fler i området rundt deg som er online samtidig og laster ned går det utover kapasiteten din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå