Aykon Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei Som emnetittelen sier. Har en msi wind laptop som manglet en skrue til skjermhengslen, å av/på knappen fungerte ikke da "kabinettet" sto i spenn pga skruen som manglet. Eg prøve å flytte en skrue fra en annen plass å inn, men det var ikke noe å skru i. Så eg åpnet pc-enn for å se hva som var galt. Tenkte ikke på garantien i hele tatt. Men uansett, når eg fikk åpnet den såg eg at festet til hengslen var knukket av, å at det ikke gjekk an å fikse det. Tror dere at det er vits i å prøve å sende den inn som reklamasjon ? Skjermen har vært tung å åpne fra dag 1, å det har knirket i den når den åpnes. Mvh Christian Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dersom du oppdaget at det var en mangel på varen, skulle du reklamert med en gang - ikke lekt reparatør selv. Garantien (som stilt av produsenten) har du nok mistet. Men den lovfestede reklamasjonsretten KAN det hende fremdeles gjelder. Dette forutsetter at du har kjøpt produktet i Norge, og har brukt den i privat sammenheng (ikke i næringsvirksomhet). Reklamasjonsretten for en bærbar PC er 5 år. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Da har eg sendt mail til TXL Datapartner. Så får vi se hva dei sier. Hpåer det ordner seg. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nei, ikke finn på å åpne den. Laptops bør brukes sammenlukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå