Gå til innhold

Florida og Key West uten leiebil?

Anbefalte innlegg

Ad GPS:

Anbefaler deg å kjøpe GPS når du kommer til USA. Sørg for at det første du gjør er å svinge innom en Walmart butikk når du kommer fra flyplassen. Du vil garantert finne en ganske kjapt. :-)

En TomTom med USA-kart koster rundt 100$ der nå. 

Når du kommer hjem kan du for en billig penge legge inn nordisk kart på den og selge den for minimum samme pris som du ga i USA...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste har da GPS på mobilen.

Javel... Og det er vanlig å ha USA-kart liggende inne?

Hvis ikke - Hva koster det å legge inn USA-kart?

Litt lite kjent med GPS funksjonen på mobiltelefon, men dersom den forutsetter tilkobling til 3G eller et annet høyhastighets datatrafikknett for mobil, kan jeg nesten garantere at du får en lite trivelig mobiltelefoniregning i postkassen når du kommer hjem...

Lenke til kommentar
Hvis du skal kjøre i i USA, for all del lei en stor SUV, eller lignende.
Lukeparkering med en diger SUV med automatgir er ikke noe som lokker. :ermm:

Lukeparkering er ikke noe problem for en nordmann i USA. For det første kan de fleste nordmenn lukeparkere. For det dandre er lukeparkering langt fra vanlig. Jeg hadde ikke en eneste på tre uker.

Parkeringsplassene er også langt større, både selve den oppmerkede plassen og "fellesområder".

Jeg kjørte en GMC Yokon (Chrvrolet Tahoe) og følte ikke at bilen var for stor eneste gang. Fikk heller ikke kommentar på dette fra min kone, de gangene hun kjørte. Her hjemme kjører vi Astra.

En av fordelene med SUV er at en kommer høyere og ser bedre.

Vær ellers obs på at amerikanske biler ofte tar lite bagasje i forhold til størrelsen.

Sam

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...