Gå til innhold

Øke ytelsen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på hva som kan være galt når jeg spiller et spill (kan ikke nevne hvilket fordi det er "ulovlig" ) og uansett innstillinger så går FPS ned til 10-17 hver gang det er mye som skjer på en gang.

I spillet kan jeg stille inn på resolution, texture filter, View distance, Particle Density, Particle Treshold, Anti Alias

Jeg har nyeste drivere!

Det jeg lurer på er hva jeg kan gjøre for å få spillet til å ikke hakke når mye skjer på en gang, hva kan være feil?

(lager en ny post fordi det siste ikke ga noen ordentlige svar)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skru ned/av anti-alias, det drar kraftig ned på ytelsen. Ellers kan du alltids prøve med nyeste driverne.

Høres foresten ut som om du prøver et av de nye spilla som kommer. Mange av dem er basert på DirectX9, og skjermkortet ditt vil derfor måtte kjøre alle Dx9 egenskaper i software, noe som kutter kraftig ned på ytelse.

Husk at spill som ikke er ferdige ofte har diverse loggevirksomheter som kjører i bakgrunnen, tilfelle feil. Dem drar en del ned på ytelsen og dermed representerer ikke det du laster ned av alpha/beta versjoner det ferdige produktet. Det kan også være en del minneproblemer/lekasjer, osv.

Prøv gjerne også med en annen aperaturesize i biosegenskapene for skjermkort.

Prøv deg fram! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...