Daily-Drifter Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kjørte nettopp en original cosworth vinge med masse boost og hjulspinn religiøs opplevelse!!!! denne for de som ikke vet hvilken bil jeg snakker om: (og snart er den min!) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Nice! Årsmodell? Endret 3. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Correct me if I'm wrong, men da er det vel bakhjulsdrift? Som igjen betyr masse moro! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 hehe bakhjulsdrift, ikke no elektronikk og masse ladetrykk, joda oppskriften på suksess det! at jeg synes dette er verdens tøffeste bil og har vært oppfostra på ford siden jeg var knøtt demper heller ikke gleden Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 får forresten en mobilfilm fra kjøringa straks hvis noen er interessert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Selvsagt. Jeg er jo grønn av misunnelse her. Skal skaffe meg en slik en selv en dag jeg blir rik. Var jo guttedrømmen. Cosworth <3 Eller kåssfårt som vi sa da. Enten den der eller Kadett C med cosworth-ombyggingsett. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 uff lyden var dritdårlig hører jo nesten ikke at det er noe gromt. hva skal jeg bruke for å klippe ut de 10 interessante sekundene fra en 3gp film med freeware a? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis du har Sony Ericsson telefon kan du gå på VideoDJ - Legg til - velg videoen - endre - klipp, du velger startpunkt først og sluttpunkt sist. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvordan er forsikringen av disse bilene om dagen? Husker for noen år siden ble man vel ledd av bare man ringt å hørte hva de skulle ha hos forsikringselskapene, men tidene har kanskje endret seg? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 kompisen min som filma med en blackberry som må ha den dårligste mikrofonen jeg NOEN gang har hørt, har hørt lydopptak fra tidlig 1900-tallet med bedre kvalitet enn hva denne leverte wtf? Forsikring helt ok, har et greit forhold til selskapet mitt og en del biler.. 70% bonus og garasje hjelper også Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 gratulerer, er gromme biler dette. hvor mye hk i den ca? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Få spacere på hjula sånn de legger seg litt mer i vater i forhold til skjørtet, så er jeg også 100% enig at dette var en flott bil! ;D Hvor blir det av fimmelen? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Meget smekker bil. Får håpe den ikke blir seende ut som krokan-is etterhvert som andre hvite 80~90 modeller. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) er ikke denne men prikk lik hvit vinge med bredere felger. filmen kommer så fort jeg får redigert edn 3gp filmen. Endret 4. august 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 drit i å redigere bare legg den ut som den er Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 kjørte en til i går med rundt 350hk på hjula og 1,6kg ladetrykk! Fikk to race på en lille turen vi hadde, møtte en sapphire cosworth og en porsche gt3 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 filma ikke i går dessverre! kom på det når jeg kom hjem angrer som faen. det var INSANE lyd på den, åpent luftfilter, kjempeturbo og 3toms mongoose fra turboen og ut. fikk hjulspinn på tørr asfalt med nye 225 dekk med 3 i bilen og masse vekt baki på 3/4 gass på 2.giret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå