Zeltaki Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hei, jeg kjører en honda mtx 50 med problemer. den suger falsk luft og jeg trenger hjelp til og finne en ny sylinder, skal da ha orginal eller en som har større kanaler.. har da prøvd disse: Mc-deler.no de hadde ikke noe alternativer til org. crash.no fant ikke noe til mtx ( sylind. ) speedoptions.no ( ingen) mopshop.no ( bare trim, det er ikke aktuelt på Diskusjon.no ) Lenke til kommentar
achmed123 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 hei, jeg kjører en honda mtx 50 med problemer. den suger falsk luft og jeg trenger hjelp til og finne en ny sylinder, skal da ha orginal eller en som har større kanaler.. har da prøvd disse: Mc-deler.no de hadde ikke noe alternativer til org. crash.no fant ikke noe til mtx ( sylind. ) speedoptions.no ( ingen) mopshop.no ( bare trim, det er ikke aktuelt på Diskusjon.no ) kjøp no bare trim=), ka e vitsen med å stress med å skaffe orginalt? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er det helt umulig å fikse den du har nå? Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sist jeg solgte en original sylinder (mt-5 for ca 3 år siden) så kostet den ca 2300,- pluss mva. Jeg vet ikke om noen "ettermarkeds" produsenter som lager std borring, her er det nok trim som er eneste alternativet... Lenke til kommentar
mopedfaen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 hei, jeg kjører en honda mtx 50 med problemer. den suger falsk luft og jeg trenger hjelp til og finne en ny sylinder, skal da ha orginal eller en som har større kanaler.. har da prøvd disse: Mc-deler.no de hadde ikke noe alternativer til org. crash.no fant ikke noe til mtx ( sylind. ) speedoptions.no ( ingen) mopshop.no ( bare trim, det er ikke aktuelt på Diskusjon.no ) eg har ein 42mm sylynder det er ein orginal som er borra opp av forgje eiger 1200kr ca med stempel og ringa eg har kjørt ca 15 timer svar på epost [email protected] har masse deler utenom og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå