Lynx- Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bruker: Lynx1 Utfordring: Gjennomføre utfordringen som pingle Deltakernivå: pingle Utstyr: Nikon D300(muligens D40 innimellom), Tamron 17-50mm, Sigma 70-200mm. Kanskje slenger jeg på 50mm 1.8 av og til også. Blir vel som vanlig utfordring nok i seg selv bare å gjennomføre en hel måned med knipsing et par-tre ganger i uken. Noe ekstra vekt på skuldrene ut over det ser jeg på som urealistisk. Har nettopp gått til anskaffelse av en 70-200mm så det blir vel å utforske denne litt antar jeg. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 2. august Starter med et bilde av noe så spennende som myrull. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Meget pent og avslappende:-) Fin skarphet og dof. Godt jobbet:-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Koselig fjellbilde. Fanger stemningen med noe som bare vokser i en bestemt setting. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fantastisk behagelig bilde. Bra! Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Tusen takk for fine kommentarer! 6. august Over til noko heilt anna Dette er fra friluftsteateret "Det brinner en eld" på Røros. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Stilig bilde. Men for en merkelig måte å håndtere våpen da. Må tenke litt.. sikkert nærkamp eller noe sånt? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Lading av munnladere, antar jeg? Heh - foreningen for munn- og fotladere? :D Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Her må der være noe karsk med i spillet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå