Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk vite mer enn jeg ville vite om dama, hvorfor ville de få fram dette?


Gjest Guest_Gutt19_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett er Norge befolkningsmessig et ganske stort land når det gjelder intime relasjoner. Du skal være helt fantastisk god til å lete hvis du greier å finne en jente som alle sier "hu har jeg hatt meg med" om.

 

Holder det med Oslo's største bydel?

 

Dersom du har opplevd det kan jeg knapt forestille meg hvor elendig du må være mellom laknene

 

Enlighten me? Og var hverken noe på mitt intiativ eller kunnskapsområde det gikk på.

Du kan jo alltids ture innom en dag, så kan du få lov til å dømme selv ;)

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Jeg er forlovet og har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år. Aldri vært utro, og dette til tross for at jeg hadde sex med flere andre gutter før jeg møtte min nåværende.

 

Jeg var 21 år gammel da vi ble sammen, så det skulle nesten bare mangle at jeg hadde litt erfaring fra før av, uten at det har vært negativt for vårt forhold.

 

Alle jenter med normale sosiale ferdigheter vet at man ikke sier "de andre guttene jeg har pult synes det er godt å pule meg i rumpa" eller andre lignende setninger som sikter til tidligere sexpartnere. På samme måte som at de smarte guttene ikke sier "hu forrige jeg pulte hadde større pupper enn deg" eller "du er flinkere å ri enn exen min".

 

Men vi vet jo alle at det finnes retards både blant jenter og gutter.

 

Enlighten? Jeg mente bare at dersom du har bred erfaring med at jentene prøver å fortelle deg hva andre gutter liker å gjøre, kan det være noe du gjør feil (eller ikke gjør) . Men det kan jo bare være nivået på jentene du har for vane å ta med deg hjem også, hva vet vel jeg :)

Lenke til kommentar
Jeg er forlovet og har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år. Aldri vært utro, og dette til tross for at jeg hadde sex med flere andre gutter før jeg møtte min nåværende.

 

Jeg var 21 år gammel da vi ble sammen, så det skulle nesten bare mangle at jeg hadde litt erfaring fra før av, uten at det har vært negativt for vårt forhold.

 

Alle jenter med normale sosiale ferdigheter vet at man ikke sier "de andre guttene jeg har pult synes det er godt å pule meg i rumpa" eller andre lignende setninger som sikter til tidligere sexpartnere. På samme måte som at de smarte guttene ikke sier "hu forrige jeg pulte hadde større pupper enn deg" eller "du er flinkere å ri enn exen min".

 

Men vi vet jo alle at det finnes retards både blant jenter og gutter.

 

Enlighten? Jeg mente bare at dersom du har bred erfaring med at jentene prøver å fortelle deg hva andre gutter liker å gjøre, kan det være noe du gjør feil (eller ikke gjør) . Men det kan jo bare være nivået på jentene du har for vane å ta med deg hjem også, hva vet vel jeg :)

 

Var vel heller "noe" som hu ikke hadde gjort med meg, men som jeg ikke hadde behov for å "kreve" ^^;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...