dfw Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg får en feilmelding om at harddisken min har en stor feil i vista, feilmeldingen oppstod etter at jeg kjørte defrag og en total rens av diskene mine, noen måte jeg kan få denne feil meldingen til å gå vekk? Jeg har nå formatert begge diskene, lagt inn vista på nytt men fortsatt får jeg besked i boot også om at det er en feil og at jeg må trykke F1 for å komme videre... Noen som vet løsningen ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er vanskelig å forholde seg til "en feilmelding". De fleste feilmeldinger har et budskap (dvs tekst) som er av betydning for å finne løsningen. Har en mistanke om at dette er en S.M.A.R.T melding? Lenke til kommentar
dfw Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 meldingen jeg får i booten er av S.M.A.R.T men den jeg får i windows er tilsvarede at jeg burde umiddelbart ta backup og sende inn pc'en for rep eller bytte av disken Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 SMART tyder da på at disken synger muligens på siste verset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå