wo0ly Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Hei igjen, Tok dette bildet på vei hjem fra Norway Cup, aner ikke hvor det er fra, så hvis noen kjenner seg igjen så vennligst rop ut. F/11, 1/1500, ISO 200, 18-200VR på 90mm. All konstruktiv kritikk hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Ganske bra bilde fargemessig, men det er en del støy/prikker øverst på himmelen. Kanskje juksa litt med blåfargen? Jeg lurer også litt på skarpheten. Komposisjonen virker litt "løs", uten at jeg kan definere det helt. Ellers er det et behagelig bilde å se på Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 4. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jepp, er en del støy i bildet, ble forsterket av at jeg presset det gjennom HDR.. Fikk frem detaljene i skyen bedre da, men ofret litt støy for det. Ser at det ikke virker som det er helt skarpt, uten at jeg helt skjønner hvorfor det ikke er det.. :/ Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Ligner på et maleri - spør du meg Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg forventer at et modelltog skal kjøre gjennom landskapet hvert øyeblikk. Scenen fikk et modell-look pga fargetriksingen. Artig effekt. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 5. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tar det som et godt tegn, hyggelig at dere likte bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå