PS1 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Heihei Skal på festival igjen, og har lyst til å få flere tips (og triks?) som jeg - og et par venner - kan gjøre for morroskyld Kan være hva som helst - crazy or kind, or whatever! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjøp øl og campingstol. Så sitter du i stolen, og drikker øl. Sammen med dine venner. Legg merke til hvor godt det føles. 1 Lenke til kommentar
PS1 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 nei tenkte på å lage litt mer liv enn det da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva med å få med seg en konsert eller to? Det er jo ofte en utbredt aktivitet på festivaler. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Spill trekspill! Bonuspoeng for langvarig spilling utover natten og manglende trekkspillferdigheter! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Uansett hva du gjør, IKKE syng Wonderwall. Og ikke ta med bongotromme, blokkfløyter eller lignende for å akompagnere nevte sang. Det er aldri gøy. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva med å få med seg en konsert eller to? Det er jo ofte en utbredt aktivitet på festivaler. Jeg stemmer på den. Det er det vennene mine har gjort når de har vært på festivaler. Hvordan festival er det? Lenke til kommentar
PS1 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Hva med å få med seg en konsert eller to? Det er jo ofte en utbredt aktivitet på festivaler. Jeg stemmer på den. Det er det vennene mine har gjort når de har vært på festivaler. Hvordan festival er det? hehe seff skal vi få med oss en del av bandsa (eller vi gjorde det), men blir jo lange netter osv. var raumarock, men skal jo på flere festivaler, så vil ha mangen tips liksom... gjøre det "litt mer spennende" på en måte Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Dere kan gi øl til alle jentene som flasher puppene sine for dere. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hva med å overnatte i telt? Fun^2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå