AndRightlySo Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 70-200@78mm, f/5.6, 1/250, ISO 200 Turistfoto fra Køben. Var egentlig på hegrejakt, hadde bare telelinsa med, var derfor nødt til å tenke litt kreativt. Skjønt, dette er kanskje ikke spesielt kreativt, hva vet jeg. Hadde god tid, for én gangs skyld ingen turiststrøm i veien. Føler jeg burde fått mer ut av motivet, men er for rookie til å se det selv. Håper på innspill på alt fra innstillinger til komposisjon og postprosessering. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Morsomt. Likte de grønne greinene som en slags ramme. Ellers syntes jeg det heller en liten tanke mot høre,eller kanskje jeg bare er rar Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Likte det godt. Ser ut som en illusjon/luftspeiling sett inne fra et skogholt. Heller kanskje litt mot høyre ja når man sier det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Artig forsøk. Men jeg synes at greinene ødelegger mer enn det de bidrar med. Det er nok fordi de er oppned i forhold til hvordan de burde være. Tom Lenke til kommentar
AndRightlySo Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Mulig jeg har vært for lur for mitt eget hode igjen. Riktig vei: Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hehe, jeg satt virkelig og tenkte hardt på hvordan han hadde klart å få et speilbilde i vann til å komme riktig vei. Plusspoeng for det om ikke annet Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg likte det mye bedre feil vei. Det så litt kjedelig ut rett vei av enellerannen grunn. Endret 4. august 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Morsom idé, og det er en nydelig kirke. Ligger rett bak jobben, her jeg sitter på Østerport.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå