zZzZz Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg lager siden home.no/gig, og etterhvert skal jeg få lagt ut noen filmsnutter som man kan se direkte i windows media player eller quick time. Er det mye kode som skal til? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Støtter serveren din streaming? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 vet ikke helt... Det står ikke noe om at streaming ikke støttes, ihvertfall. Men la oss bare si at den har støtte for dette... Så jeg kan få sett hva som skal til Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 skulle vell egentlig ikke være så vanskeligt... Kan du kje bare linke til en film da, og så kommer alt av seg sjøl... feks. www.dinserver.no/film.avi Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis det er at du får en "Mediaplayer" på selve siden din, du mener, kan du sikkert få stjålet noe kode at VG eller noe. Det gjorde jeg en gang (du kan jo seff ta bort alle spor etter VG i koden, det er bare selve koden du vil ha). Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 trenger du det da? som jeg sa der oppe --^ Kan du ikke bare linke rett til filmen din, og så tar media player seg av resten?!? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kan du kje bare linke til en film da, og så kommer alt av seg sjøl...feks. www.dinserver.no/film.avi Hm...tror nok det er feil. Hvis du linker til en .avi fil vil IE prøve å laste den ned, du må nok lage et lite vindu og linke til en streaming fil, atså ikke avi men f.eks .asf Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Så jeg kan bare linke til en streamet video? Jeg trenger altså ikke noe kode i det hele tatt, bortsett fra en <a>? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kan du kje bare linke til en film da, og så kommer alt av seg sjøl...feks. www.dinserver.no/film.avi Hm...tror nok det er feil. Hvis du linker til en .avi fil vil IE prøve å laste den ned, du må nok lage et lite vindu og linke til en streaming fil, atså ikke avi men f.eks .asf Ja, det var det jeg mente.. hadde litt dårlig tid fordi det ringte inn til timen.. :wink: Lenke til kommentar
KriB Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg la ut en filmfil på siden min (avi), den startet automatisk når siden ble lastet, den... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 .mpg filer åpnes iallfall rett i media player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå