sveisann Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 VIKTIG MELDING! Har nettopp vært i Tyrkia og mor tok mange flotte bilder med digital kameraet vårt. Jeg ville legge noen bilder ut på Facebook så jeg tok ut et Lexar Platinum SD Card. Stappet det i PC en og fikk problemer. Datamaskinen fant ikke kortet med en gang. Tok det ut og inn et par ganger og der kom det opp: Åpne mappen med filene på. Trykket der og klikket meg inn på noe mapper. Ingen bilder der.. Masse filer med skrabbel bokstaver og helt uforståelig tull. Jeg har klart å rote vekk alle bildene på minnebrikken!! Hvordan kan jeg fikse dette? Mor har vært kjempe sint på meg siden.. Trenger hjelp fort av noen som har god greie på dette!! På forhånd tusen hjertelig takk!! Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Se om det finnes lignende tråder nedover denne siden, dette spørsmålet kommer med jevne mellomrom. Eller, kom det ikke en cd med opprettingsprogram med minnekortet? Hva med Lexar sine nettsider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå