denbrunesofa Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg skal studere i England, i 2010. Har veldig lyst til å studere i London, selvfølgelig, så jeg lurte på om noen har noen erfaringer fra å studere i London? Og har noen erfaringer fra andre byer i England? Er det byer det er bedre å studere i enn London? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kjenner folk som har studert i York og Liverpool, og begge plassene kan visstnok anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
denbrunesofa Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Takk for svar Er utelivet i de andre byene brukbart også? En by med litt landlig engelsk sjarm men også ganske livlig hadde vært bra Kjenner dere til en sånn by? Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Norwich er en kjempeby. En god del nordmenn som er der på utveksling hvert år. Drar du dit må du ta en tur på the Bell. De selger øl uten noe profitt. Så vid jeg vet er utelivet bra i mange av de englske byene, men det er mye narkotika som flyter rundt omkring. Ble selv stoppet og tatt med ut på gata av sikkerhetsvakter på pub i Norwich. De skulle sjekke om jeg hadde drugs. De tar stikkprøver på hver tiende person, men de er veldig trivelige. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
mMilken Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvis du ønsker å studere i en storby er London en veldig bra by å bo og studere i etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
denbrunesofa Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Takk for tips! Norwich høres ut som en bra by, skal lese litt om den :-) Jeg har veldig lyst til å studere i London, men er redd det blir for dyrt å studere der. Er det noen som har studert der med støtte fra lånekassa? Ble det for dyrt å bo o.l. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå