andreas99 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei, pc'n min vill ikke starte opp... når jeg presser på power knappen virker alt så fint, helt til at jeg får opp en type feil melding om at jeg har skrudd av pc'n på feil måte. Men når jeg skal trykke på ''start windows på normal måte'' funker ikke tastaturet, jeg får ikke flytten ''linja'' verken opp eller ned. Etter at det har gått 25 sek så starter den opp på ''vanlig'' måte, men det er her det ''virkelige'' probleme dukker opp, det windows starter opp flagget kommer opp og snurrer forbi, men etter en viss stund så restarter pc'n seg av seg selv, og den samma regla går over og over igjen. Jeg har prøvd å ta ut bios bateriet, og jeg får opp en bios meldig om at den har blitt slettet, så kjører den på med det samma tullet som jeg beskrev i forje avsnitt. Er det noen som vet hva feilen er, og hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Pleier ikke å fungere, men det vil så absolutt heller ikke skade å forsøke. 1) Start PCen 2) Trykk straks på F8 tasten 3) Du skal så få frem a'la et slik skjermbilde 4) Velg "Siste konfigurasjon som virket" og trykk enter Lenke til kommentar
andreas99 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 jeg prøvde, jeg kom meg ''inn'' men der etter gikk det ikke ann å komme seg videre, fikk ikke flyttet ''linjen''.... Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå