TanglewoodD Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Heisann. Sitter her med en gammel samsung LCD skjerm med Tv-tuner og MS på typ 500. Det funker veldig dårlig å spille med den, noe jeg gjerne vil for tiden! Jeg har også hatt et lite ønske om å kunne se filmer i HD kvalitet. Jeg har jo nye høytalere og en receiver som støtter HDMI osv. Men jeg sitter med spørsmålet, da jeg ikke henger så godt med på det nyeste for tiden : - Hva mangler jeg for å se en film i HD kvalitet? - Hvor mye MS er bra å spille med? 2-5-7? Hva merker man? - Pris er VELDIG relativt her. Helst under 1500. Kan gå ned til 19" skjerm.. En skjerm som støtter HD kvalitet, selvfølgelig.( http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=98511) Noe annet som jeg trenger for å se en film i HD? Lenke til kommentar
ramblerman Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du trenger et filmspillerprogram som støtter hd.. og du bør ha en skjerm som er 24' fordi de får man full hd med :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå