Gå til innhold

Deltidsjobb for en 16 årig jente ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobbe i en matvare butikk, da får du som jobb å tømme flaske automaten og sette nye matvarer inn i hyllene, å sette frem varer hvis det er noen varer som står langt bak i hyllene også må du lære deg tippe kassa.

Jobbe som støttekontakt, da får du en person som ikke er så syk at den må bo på en istutisjon, men kansje du får en person som har en liten hjerneskade som gjør at di er litt annledes, da er din jobb å ta med den personen ut ca 4timer i uka å gjøre uka til den personen litt bedre.

Vaskedame, hvis du hører litt rundt, så trenger di fleste arbeidsplasser en vasker, men stortsett så er det vell store firmaer eller utlendinger som tar seg av di jobbene, så tror ikke det er veldig lett å få seg jobb.

Hvis du er litt lur, så hører du med alle voksene du kjenner som jobber om di vet om noe eller om di kjenner noen som kjenner noen.

Du kan jo alltids også skaffe deg en venn som også har lyst å jobbe, også henger dere opp lapper om at dere gjør forskjellige hagearbeid eller lignende.

Lenke til kommentar

Jeg jobber i lokalavisa som frilansjournalist. Eller, närmere: jeg jobber for ungdoms"avdelingen" som er ti sider hver fredag for ungdom av ungdom. Noen ganger faar jeg oppdrager som utenfor avdelinga. Utrolig grei lönn, og jeg slipper aa maatte jobbe hele tida og slikt. Kanskje det finnes noe lignende der du bor? Med mindre du ikke liker aa skrive, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...