dan83 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hei hva foretrekker dere jenter; kort eller litt langt hår!? Jeg leste litt om dette temaet på et annet forum og der likte vell omtrent 80% av alle jentene halvlangt, rufsete, hår!? Personlig så syntes jeg langt hår ser veldig femi ut på de fleste karer, så lenge karen ikke har veldig maskuline trekk i fjeset! Derfor har jeg selv alltid foretrukket å ha kort hår(vill ikke se femi ut)!!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det blir aldri noen fasit på dette. Det er opp til vær og en hva de liker Selv har jeg kort, rufsete hår (ved bruk av voks). Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg har halvlangt hår. Men det er på grunn av at min bedre halvdel insisterer på at jeg skal ha det. Hadde det ikke vert for at hun synes jeg er tjekkest med det hadde jeg nok hatt kort hår med tanke på yrke om mye hjelmbruk. Men vell og merke har jeg nå også skinn skjegg og geitebok skjegg... så det veier kanskje opp for det femie Endret 3. august 2009 av Zx45 Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skal aldri gro langt hår! Det tar bare lang tid å tørke det når man kommer ut av dusjen! Dessuten har jeg jævlig tykt hår, så når det blir litt langt ser det ut som et pelsdyr har hogget seg fast i hodet mitt. Holder meg til en god centimeter eller to. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har hår et godt stykke nedover brystkassen nå og trives med det Ser nok fint lite femi ut også med rimelig brukbart skjegg og ellers høy og bredskuldret. Men om kvinnfolk liker det ikke varierer veldig. Noen kan ikke fordra hårete mannfolk i det hele tatt, mens andre blir mo i knærne av tanken på en langhåret mann. Så om det er lurt å ha kommer vel ann på om man liker det selv og den typen jenter man liker liker det Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nora_* Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det fineste guttehåret har: Litt lengde, ikke så langt at det kunne vært jentehår, men ikke kort heller. I tillegg skal det være litt rufsete. Ah, det er virkelig fint. <3 Den der skambarberte militærtrenden mange gutter ser ut til å henge seg på for tiden, er rett og slett ... IKKE fin. Hjelper ikke å forsvare seg med "å, det er så stress å fikse langt hår, mye bedre å kvitte seg med det." Hadde kanskje ikke vært så innmari populært om alle jenter skinnet seg fordi det var ork å ha langt hår, haha. Tenk på det dere, før dere klipper dere helt korte! Beauty is pain! Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Den der skambarberte militærtrenden mange gutter ser ut til å henge seg på for tiden, er rett og slett ... IKKE fin. Dette rettferdiggjør jeg med tanke på at jeg ER militær! Tenk å være i felten med hår ned til skuldrene, ugh. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Skal aldri gro langt hår! Det tar bare lang tid å tørke det når man kommer ut av dusjen! Dessuten har jeg jævlig tykt hår, så når det blir litt langt ser det ut som et pelsdyr har hogget seg fast i hodet mitt. Holder meg til en god centimeter eller to. Samme problemet her, er så jævla stress med lengere hår!!! Men på en annen side er jeg litt sugen på å spare til litt langt hår, siden det virker som at en del jenter liker dette Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Drit i hva "jenter" synes. Det er så individuelt uansett. Gjør det DU trives med. Lenke til kommentar
about Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 laangt men jeg skal ikke nekte for at enkelte gutter ser jævlig bra ut med kort hår! Lenke til kommentar
JBA Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Selv har jeg hår til litt nedenfor skuldra og er ikke spesielt veltrent. Synes absolutt ikke at jeg ser ut som ei dame selv, men det har vært en god del gamle folk og afrikanere som trodde jeg var ei jente. Men jeg driter i hva dem sier. Jeg driter i hva alle synes faktisk. Neida jeg gjør vel ikke det. Men alikevel må jeg bare ha langt hår fordi jeg rett og slett liker og ha det. Om damer synes det er attraktivt eller ei er samma faen fordi uansett så er dama nødt til å like meg for den jeg er. Pluss at det bare er så jævla stil å være god på gitar og ha langt hår. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det kommer selvfølgelig helt an på gutten, men det er ofte en forbedring at de har litt halvlangt, rufsete hår. : D Men blir det lengre enn til skuldrene, så er det ikke fint lenger. Det blir for langt etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Mikaela Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg syns at halvlangt hår med bølger i, eller ordentlig langt hår er veldig sexy på gutten. Om gutten også har en gitar og kan spille ordentlig så smelter jeg bort. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er veldig individuelt da, men gutter med kort hår er så absolutt finest, synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kommer veldig ann på gutten, men helst litt langt hår ja.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva med Daniel Day Lewis I den siste Mohikaner da; http://nighthawknews.files.wordpress.com/2...hicans_ver2.jpg Jeg er langt ifra homo, men jeg får inntrykk av at han ser ganske bra ut med langt hår, siden han har veldig maskuline trekk ellers(i fjeset)!? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vel, han er indianer da. Det er jo litt mer wild boy. Gå for kort hår om du vil ha det behagelig, langt om du...ikke liker å ha det behagelig. Sommer og langt hår er ihvertfall noe dritt. Men det er vel kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg liker utelukkende kort hår på gutter/menn. Kort hår som hadde trengt en klipp for en stund siden kan også være lekkert, men en klipp som er ment å være lang er ikke noe for meg. Jeg synes for all del ikke at langt hår på gutter/menn er feminint/"homo", men det appelerer bare ikke til meg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Folk hadde smeltet for JBA. Han har langt hår, men kler seg som en gutt skal og er dritgod på gitar. Så med mindre man er JBA bør man ha kort hår etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg