Gå til innhold

Sony DVD DRU500AX vs. NEC 1300

Anbefalte innlegg

Poenget med disse er at det er de to eneste jeg har funnet som støtter + og - på DVD-brenning. Det kan se ut til at NEC ikke kan leveres til massemarkedet ennå, men kanskje du har kommet over tester av den. Sony har fått god kritikk på selve brenneren, men ikke den helt store jubelen på SW bundle.

Sony har 8MB cache (NEC tror jeg har 2MB). Kjenner du til tester som kan bekrefte/avkrefte at denne ekstra cache'n gir god effekt?

Siden prisen er 3200 vs. 2100, er jeg veldig interessert i innspill fra dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil kanskje ikke si at noen svensker som plages med media identifisering er en no, no til å ikke kjøpe denne brenneren. Dessuten vil jeg tro at firmware'n til nd-1300 blir oppdatert om ikke alt for lenge.

Jeg skal selv i butikken å kjøpe denne, men selvsagt...jeg kan jo ha satt skjegget i postkassa da...

Syns kanskje det hadde vært på sin plass at Hardware.no hadde testet denne, da de faktisk anbefaler oss å kjøpe den også!! :p

ref:http://www.hardware.no/anbefalinger/dvdrw/index.html

Lenke til kommentar
Poenget med disse er at det er de to eneste jeg har funnet som støtter + og - på DVD-brenning. Det kan se ut til at NEC ikke kan leveres til massemarkedet ennå, men kanskje du har kommet over tester av den. Sony har fått god kritikk på selve brenneren, men ikke den helt store jubelen på SW bundle.

Sony har 8MB cache (NEC tror jeg har 2MB). Kjenner du til tester som kan bekrefte/avkrefte at denne ekstra cache'n gir god effekt?

Siden prisen er 3200 vs. 2100, er jeg veldig interessert i innspill fra dere.

Så må man også ta i betraktning at Plextor bruker NEC`s innmat i sine DVD-brennere :yes::D:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...