Chad Thundercock Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bare jeg som er sjokkert? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16886471 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå mener jeg at Tesla har samarbeidet med Think når det gjelder batteriene i Tesla, men hvorfor de gidder å skrive Think Tesla skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tesla er merket på bilen, ikke Think Av hva jeg husker Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen som gir bort 850000 kroner? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 bensinbilens dager er over. Gi det 5-10 år. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 bensinbilens dager er over. Gi det 5-10 år. Pøh, glemmesak. Bensinbilene lever nok i mange år fremover. Riktignok med veldig effektive og små bensinmotorer. Heller en bil med 1.4 og turbo/kompressor enn el-bil. En ting som folk flest ikke tenker på er at el-bil er dødfødt. Hydrogen er fremtiden. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lenge leve bensin biler hadde jeg bodd i en by og jeg viste at jeg ikke trengte noen bensin bil. ja da ville jeg kjøpt meg en liten elbil. men slik min framtid er så nei takk til elbil. kunn gass og bensin her ja men foreløpig kunn bensin fordi om bensinprisene her i nord er skyhøye ;o Lenke til kommentar
gxi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 En slik bil med en liten bensinmotor som kunne gått på nøyaktig mest effektivt turtall kun for å lage nok effekt til å lade batteriene samt drive el-motorene. Det er fremtidens hybridbil, ikke noe slike dritt som Toyota Pri(m)us med sitt overkompliserte drivverk. Bensinmotoren kan med fordel byttes ut med hva som helst annet som bare lager energi som kan omformes til elektrisk energi.. Jeg tviler veldig på at en slik el-bil er veldig grei i Norge hvor man omtrendt hele året, med unntak av akkurat 2-3 måneder, trenger varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå