Gå til innhold

Restaurant dårlig mat hjelp

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var inne på en Restaurant ettersom jeg sier Restaurant er fordi jeg ikke vil nevne selve Restaurant navnet før senere vist saken blir annerledes.

Det jeg lurer på er om jeg har rett til å få penger tilbake ettersom vi ventet hele 45 minutter på to hamburgere som hun bak disken sa: Bare å vente litt.

Vente litt hele 45 minutter?!

Kjøpte kylling med karrisaus og ris men det var mer saus enn kylling. Det var hele FIRE biter kylling, og resten var bare saus med kald ris.

Ettersom vi hadde dårlig tid hadde vi ikke tid å sto å i kø for å klage så vi tok et kort der det sto e-mail adressen til dem og telefon nummer.

Fant også ut at kokken ikke hadde på KOKK LUEN SOM KAN GJØRE AT DET KOMMER HÅR OG ANDRE TING I MATEN! Fant også ut at han som tok på burgerbrødet hadde akkurat slått på rumpa på ei jente og glemte hansker men glemte helt den saken når vi spiste.

Tenkte jeg skulle si at jeg sender en e-mail til mattilsynet ettersom det var dårlig renhold og diverse. Vil påpeke at dette er en fin Restaurant som blir brukt mye og at eies av norske folk og drives av norske folk. Ikke noe utlansk her som mange sikkert tror.

Hovedproblemet var dette:

Jeg spiste hamburgeren fort ettersom jeg var sulten som bare det, etter på sier jenta mi at den er RØD inni at den ikke er gjennomstekt! Dagen etter siter jeg mye på do og har vondt i magen og blir dårligere som varte hele to dager.

Skal jeg ta saken i henda også klage litt hardt men hyggelig tone også se hva som skjer? Skal jeg sende en e-mail til mattilsynet også få de til å sjekke stedet kanskje?

Mvh

andZel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...