Morten A Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei! Jeg sliter litt med software update til denne telefonen. Det jeg har gjort: 1.Lagt inn Nokia PC Suite (norsk versjon) 2.Lagt inn Nokia Software Updater (norsk versjon) 3.Grunnen til at jeg prøver og oppgradere er fordi skjermen blir svart noen ganger, noe expert sa var en software feil. 4.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 5.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 6.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 7.Derfra fortsetter det bare, hele tiden. hva gjør jeg galt? Versjon 1.7.2no er den som ligger inne pr.dags dato, den prøver og oppgradere til noe som heter 01.07.002.39022 24,5mb Lenke til kommentar
vinygaar Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei. Forsøkte å oppgradere hjemme og opplevde det samme som deg. Tror det er feil i peker til fil som skal hentes. Filen som faktisk blir hentet er versjon 1.6.3, skulle vært 1.7.3. Det er derfor installasjonen avbrytes og går inn i "repair" modus. Fant link til riktig fil på et Nokia-forum. Har den ikke her på jobben. Du får søke. vidar Hei! Jeg sliter litt med software update til denne telefonen. Det jeg har gjort: 1.Lagt inn Nokia PC Suite (norsk versjon) 2.Lagt inn Nokia Software Updater (norsk versjon) 3.Grunnen til at jeg prøver og oppgradere er fordi skjermen blir svart noen ganger, noe expert sa var en software feil. 4.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 5.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 6.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 7.Derfra fortsetter det bare, hele tiden. hva gjør jeg galt? Versjon 1.7.2no er den som ligger inne pr.dags dato, den prøver og oppgradere til noe som heter 01.07.002.39022 24,5mb Lenke til kommentar
vinygaar Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Link: http://europe.nokia.com/get-support-and-so...ate-now-with-pc Engelsk versjon. Hei! Jeg sliter litt med software update til denne telefonen. Det jeg har gjort: 1.Lagt inn Nokia PC Suite (norsk versjon) 2.Lagt inn Nokia Software Updater (norsk versjon) 3.Grunnen til at jeg prøver og oppgradere er fordi skjermen blir svart noen ganger, noe expert sa var en software feil. 4.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 5.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 6.Nokia Software Updater (Ny versjon foreligger) 7.Derfra fortsetter det bare, hele tiden. hva gjør jeg galt? Versjon 1.7.2no er den som ligger inne pr.dags dato, den prøver og oppgradere til noe som heter 01.07.002.39022 24,5mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå