Glenfiddich Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har et problem med Itunes. Jeg hadde en del musikk liggende på en minnepinne som jeg satte i pcen for å overføre til iphone. Problemet er at itunes ikke vil legge til annet enn den musikken som lå på dataen fra før. Har noen et forslag til hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du forteller ikke hva "ikke vil" betyr eller hva du har forsøkt, men prosedyren er File - Add to library - bla frem til minnepinnen. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Glenfiddich Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Det er akkurat det jeg gjør, men når jeg trykker på mappen, skjer det ingen ting. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjempedumt da. Dumme maskinen. Denne måneden er dessverre krystallkulen inne til service, så jeg kan ikke hjelpe deg uten informasjon og detaljer. Kanskje ikke med heller, det skader uansett ikke. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå