Tommsern92 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Heisann, har hatt veldig dårlig batteri på scooteren min, slik at blinklysene ikke ville blinke, sto kun og lyste konstant. Kjøpte nytt batteri idag i håp om å fikse dette problemet. Det hjalp altså ikke, lyser som er uvær men blink blinker ikke, står kun og lyser konstant om jeg for eksempel blinker til høyre. What to do? Endret 3. august 2009 av Random^Hero Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 den som styrer blinkinga er blinklysrelê. Er vel en sannsynlighet for at det er den som er feilen her, om jeg ikke tar feil? Jeg ser ingene annen mulighet. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 hm, ja, kan godt være, er det vanskelig å fikse tror du? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er nok vanskelig å fikse, men tror ikke det er mye arbeid å bytte releet Som de fleste gjør dersom det ikke virker som det skal lenger. Lenke til kommentar
FroD Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 sjekk om det er en ledning en eller plass som ligger til gods før du skifter reléet Kansje noen kabelpølser eller ledninger er kommet i klem. FroD Lenke til kommentar
LAgino Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Styres blinklyset av bateri power eller ikke? Ettersom jeg hadde samme problemet rett før min ikke ville starte, håper jeg at det er bateriet sin feil. Endret 29. november 2009 av LAgino Lenke til kommentar
essoen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Om det ikke har gått utover andre lys også da rekner jeg emd det er blinklys releet. Vist ikke så kan det være spenningsregulatoren som har tatt kvelden, men er tvilsomt vist resten funker som det skal. Lenke til kommentar
Ledmannen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du kan også rett og slett bare fjerne blinklysene, det er faktisk LOV Å IKKE HA BLINKLYS, men det ULOVLIG Å HA DEM PÅ HVIS DE IKKE VIRKER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå