€uropa Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg får ikke klippet neglene mine. Jeg har akkurat flyttet og her i huset har vi bare en saks å klippe negler med. Jeg klarer ikke, jeg brukte nå et kvarter på tommelen og pekefingeren (der pekefingerneglen ble passe stygg) før jeg ga opp. Saksen bare glir av neglen min. Jeg prøvde å legge fingrene i vann så de skulle bli mykere og lettere å klippe, men da ble det til at saksen bøyde og rev i neglen. Jeg får ikke ril å klippe neglene mine. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan kjøpe en sånn annen klemmeklippeikkesaksklippeting og hvor mye det koster? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Apoteket. Du kan også finne det på parfymerier og andre "damebutikker". Regner med du må ut med 100-200 kroner. Endret 3. august 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Bare damebutikker? Finnes det ikke for menn? Da må jeg bare lære å bruke saks, da. Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Bare damebutikker? Finnes det ikke for menn? Da må jeg bare lære å bruke saks, da. Clas Ohlson har den neglklipperen du er ute etter 49 kr. Endret 3. august 2009 av Ruska Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kjøp deg en negleklipper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Finnes på dei fleste daglegvarebutikkar. Eg har iallefall sett det på Kiwi, Ica og Coop. Endret 3. august 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bare damebutikker? Finnes det ikke for menn? Da må jeg bare lære å bruke saks, da. Er det vanskelig, da? Bare kjøp en slik, så burde det ikke være noen sak: Om det derimot en slik du har brukt kan jeg skjønne at du plages litt: Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 En sånn, ja, bortsett fra at den er litt lengre og spissen er bøyd. Det jeg er ute etter er en sånn på bildet til Zeph, men det er viktig at den er rett og ikke konkav foran. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kvifor må den være rett? Det er lettare og gjev eit betre resultat med eit konkav blad. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I got JUST the thing for u! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Kvifor må den være rett? Det er lettare og gjev eit betre resultat med eit konkav blad. Nei, det synes ikke jeg. Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 gjør som meg: BIT DEM! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 gjør som meg: BIT DEM! Er litt vanskelig med tånegler da. Altså, det går helt fint men det er litt dill med storetåneglene synes jeg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Bruker selv bare kniv/Barberbladkniv og saks, ingen problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå