Gå til innhold

Kredittnota fra Komplett.no


mortho7

Anbefalte innlegg

Vedlagt ligger kredittnota-vedlegget (avbildet) jeg fikk fra Komplett.no angående en pc-skjerm jeg har bestilt. Skjermen er bestilt for en god stund siden.

 

Her er mailen jeg fikk med .pdf-filen;

 

Kreditnota

 

Kundenr. ...

Vår ref: WEB

Deres ref:

 

Adresse:

 

Xxxxxx Xxxxxxx Xxxxx

...

...

 

Melding fra Kundesenter:

 

Tapt hos TP.

 

 

Produkter:

 

1 PCS 380179 BenQ 24" LCD E2400HD TCO03

1920x1080, 1000:1, 2ms, VGA/DVI/HDMI

 

 

Totalt:

 

Netto - 1.916,00

Frakt - 101,81

Miljøavgift - 24,00

MVA (25%) - 510,45

Totalsum - 2.552,26

_____________________________________

 

 

 

For kreditnota se vedlagte pdf-dokument eller kontosidene på www.komplett.no.

 

 

Med vennlig hilsen

 

Komplett.no

 

Noen som kan forklare hva jeg skal gjøre med denne mailen? Skjønner at dette er en slags rettelse på kjøpet(?)

post-157398-1249319283_thumb.png

Endret av mortho7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som "TP" (Tollpost?) har somlet den bort, og at du derfor får pengene tilbake. Hvis du får en annen skjerm er det bare regnskapsteknisk, siden du vil få en ny faktura på den. Komplett kan ikke sende deg to fakturaer men bare få beløpet en gang, derfor lager de en kreditnota på den første fakturaen. Hvis ikke de har sagt noe annet trenger du ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar
Høres ut som "TP" (Tollpost?) har somlet den bort, og at du derfor får pengene tilbake.

 

Det som er, er at jeg har mottatt varen for en god stund siden (brukt den en stund), men når jeg titter tilbake på pakkesporingen, så ser jeg at den ikke er oppført som "Hentet"/"Utlevert" som det pleier å stå når en vare er hentet av kjøperen.

Lenke til kommentar

"Problemet" her er jo at jeg har mottatt varen som jeg har sagt to ganger tidligere. Så grunnen til at de sendte meg kredittnotaen må da være at varen ikke ble registrert i pakkesporingen da jeg betalte for den i Mars (postoppkrav), som nå er 6mnd. siden.

Så jeg bare sender dem en mail om at varen er mottatt og alt er som det skal. Vil jo ikke ta nytte av en feil som muligens kan bli oppdaget av Komplett eller TollPost selvom det er de som gjør feilen, plutselig blir jeg tatt for svindel om jeg tar nytte av feilen deres :nei:

Endret av mortho7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...