fjerna Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hallo... Jeg har nå fått god kontakt med en jente.. Jeg liker henne kjempe mye, men jeg vet ikke hva hun tenker om meg. Vi begge er 16 år og jeg har ikke hatt noen dame før, men jeg vet at hun har hatt en i hvertfall. Noen som har noen tips til en forelsket gutt? Lenke til kommentar
fjerna Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Noen som har noen forslag om hvordan jeg burde gå frem? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 bare vær litt pågående men ikke så mye at det blir mas, du må tørre å vise at du vil snakke med hun, å stirre henne i senk funker ikke Som sagt over: Dont say it! SHOW it! Uansett ville jeg rådet deg til å fjerne linkene, tror ikke hun ville blitt begeistret av at du la ut bilder av henne på forum Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) kan ikke helt se hvorfor det skulle ha hjulpet med bilde ? Kan noen forklare det? eller er det noen som kødder med han, eller tror at det er hun som er jenta eller noe? Endret 3. august 2009 av myrdan Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Haha det er bare veteraner som finner underholdning i å lure nykommere.. On T: Som the drunken panda også gir uttrykk for; ikke si at du liker henne, ikke spør om hun liker deg. VIS at du liker henne (fysisk kontakt, øyekontakt osv), og se ut fra responsen om hun liker det/deg. Så tar du det derfra. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tråden er ryddet for misbruk av gjestepostfunksjonen. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå