Lifeform Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hei, Noen som vil anbefale en portabel laptop (maks.vekt 2 kilo) ? Trenger ikke noe webkamera, DVD-brenner eller noe sånt, men OK med minst 2GB RAM. Windows XP foretrekkes. Skal brukes til montering, så vekt er veldig viktig her. Budsjett: max. 3500,- Endret 3. august 2009 av Lifeform Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Har fått tak i en Dell Vostro 1500 her. Selger har bedt om 1800,- eks. mva for denne. Er det for drøy pris...? Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har fått tak i en Dell Vostro 1500 her. Selger har bedt om 1800,- eks. mva for denne.Er det for drøy pris...? Jeg ville ikke betalt mer i alle fall (med forbehold om at jeg ikke kjenner spesifikasjonene på den du er tilbudt). Jeg har sett kampanjer med Vostro-maskiner for under 2000 kroner, faktisk. Det jeg kan si rent generelt er at Vostro er Dells low-end maskiner i bedriftssegmentet. Dvs at de holder for vanlige kontoroppgaver og slikt, men ikke mer. En ting jeg vil poengtere er at en pc med kombinasjonen 1 Gb RAM og Vista (vanlig på denne serien), er bortimot menneskerettstridig. Så om dette er tilfelle, bør du kjøpe mer minne i samme slengen. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Hehe Så lenge jeg får sjekket to ting via en nettleser så er jeg fornøyd med maskinen. Den er noe tung eneste. Dog: 2000,- inkl. eller eks. mva ?? Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dog: 2000,- inkl. eller eks. mva ?? Eks. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 K Dropper denne... Kjøpte meg en netbook i går.. Enklere å ta med seg enn dette "droget" av en maskin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå