raider000 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei! Skal bytte mobil, fra Sony Ericsson til Samsung. Men minnekortet passer ikke i begge mobilene. Kan jeg få bilder, meldinger, videoer osv. over på Samsungen da? Eller jeg kan først overføre til PCen så til mobilen, men det er litt tungvint. Går det ann å kopiere over til pin-kortet? men det går kanskje ikke siden det ikke er noe minnekort.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du er nødt til å kopiere fra kort til kort, siden kortene er forskjellige. Enten kopler du mobilene til PC via en kabel (som følger med SE-telefoner, usikker på om det er tilfelle med Samsung), eller via en kortleser. Sandisk har en type som klarer å lese både SE-kort (M2) og Samsung-kort (microSD) i samme slot. Eller du kjøper deg en kortleser med to slots, en for M2 og en for microSD, og kopierer direkte. En ting å være klar over er at i hvert fall SE har krav til hva mappene på minnekortet skal hete, for at telefonen skal finne dem. Tror jeg, er det noen andre som vet sikkert? Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Okei! Men hva med kontaktene mine. Når jeg putter simkortet inn i den nye mobilen, kommer det opp 4 kontakter av samme person og sånt, på samme nr. Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå