Euklid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skal se på en kollegas -95 Polo med tanke på kjøp, og lurer i den anledning på om det er typiske feil jeg burde se etter, steder å sparke for å se om den ramler fra hverandre etc. Bilen har bare vært kjørt ca 90k om det er av betydning (skal selvsagt sjekke status på slitedeler). Jeg vet det er litt overflaterust på to av dørene, er dette noe jeg burde bekymre meg mye for? Har tilgang på utstyr for sandblåsing (og hjelp til å få det gjort), håper det skulle være ok så lenge det bare ruster i overflaten. På forhånd takk for alle innspill! Om noen har en idé om hva jeg burde være villig til å betale er det også fint. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 rust foringer motorlekkasjer Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Sjekk kanalene for rust. Jekk opp bilen og se om jekken går gjennom kanalene. Vil frarådet bilkjøpet uten å sjekke kanalene grundig. En 95 mod polo fra Bergen er som regel boss pga rust. Endret 7. august 2009 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Sjekk kanalene for rust. Jekk opp bilen og se om jekken går gjennom kanalene. Vil frarådet bilkjøpet uten å sjekke kanalene grundig. En 95 mod polo fra Bergen er som regel boss pga rust. Andre ting er at dørlåsene fryser om vinteren. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Rust rust rust!! Disse bilene ruster overalt, dårlig lakk er blant annet en av årsakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå