Trude-lutt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ikonene på skrivebordet er borte. Jeg ser de når maskinen starter opp, men når alle innstillinger er ferdig, er ikonene mine borte. Har forsøkt å starte å restarte, forandre utseende, forandre tilbake, endret tema, endret tema tilbake, endret størrelsen på ikonene, endre størrelsen tilbake igjen, endret skrivebordinnstillingene, klikket papirkurv bort og klikket papirkurv tilbake. Nå er jeg helt tom for ideer. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Prøvd og høyreklikke på skrivebord velge vis og vis skrivebordsikoner? Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Trenger du virkelig ikonene på skrivebordet ditt? (Hvis ja, gjør det M-J sa) Det blir mye ryddigere uten, og du har jo søkefunksjonen i start-menyen som er uhyrlig mer effektiv enn en stor klump med ikoner på desktopen! Lenke til kommentar
Trude-lutt Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Prøvd og høyreklikke på skrivebord velge vis og vis skrivebordsikoner? He he he. Ja det har jeg også gjort, uten resultat. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Prøv å åpne mappen til skrivebordet. På engelsk vista er det normalt: C:\Users\"Brukernavn"\Desktop Der du bytter ut "brukernavn" med ditt brukernavn Lenke til kommentar
Trude-lutt Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Prøv å åpne mappen til skrivebordet. På engelsk vista er det normalt:C:\Users\"Brukernavn"\Desktop Der du bytter ut "brukernavn" med ditt brukernavn På Vista? Har forsøkt litt nå, men jeg fant ikke ut dette du beskrev. Fant Datamaskin/"navnet mitt"/skrivebord også fant jeg ikke ut mere. Nå føler jeg meg ikke spes smart ` Endret 3. august 2009 av Trude-lutt Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Se om snarveiene ligger i Papirkurven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå