fredd5050 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lurer på hvor lenge før styrketreningen du skal ta kreatin ,, har hørt at det er rundt 30 min før?? men jeg vil ha skikkelig svar på dette ;P er det forskell på hvor lenge før du skal ta kre-alkalyn og kreatin monohydrat? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det spiller ingen rolle, bare du tar det daglig. Lenke til kommentar
Hoggert Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har kreabolic og der står det du skal ta det når du står opp og RETT før du skal trene Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det spiller ingen rolle. Kreatin har en lang halveringstid (ca et døgn), så når på dagen du tar det spiller ingen rolle - bare du tar det daglig. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 her er hvordan du skal ta dem: første dosering: 4 kapsler før frukost (med en gang du står opp) andre: 4 kapsler rett før trening tredje: 4 kapsler rett etter trening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå