Poor Leno Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg tror jeg ser meg nødt til å ta opp fag dette skoleåret. Problemet mitt er at de privateskolene er utrolig dyre. Er det noen som har noen tips til beste valg for meg, eller alternativer til det private setter jeg pris på det! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bjørknes på Frogner i Oslo er et greit sted å sjekke ut. Veldig populært. Du har også Akademiet på Bislett. Regner med det er VGS-fag? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Det er fag fra videregående. Jeg har hørt om skoler ellers i landet som operer med mye lavere priser enn de gjør på f.eks. Børknes. Er det noe lignende i nærheten? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Kan nok stemme det. Du har som nevnt Akademiet på Bislett, samt også Sonans liggende rett ved. Hvordan prisene på disse er vet jeg ikke. Prøv å rot litt i tråder litt lenger tilbake, mener å huske om noen alternative som var billigere enn Bjørknes Endret 3. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så vidt jeg vet skal Akademiet øke prisene sine i år, så du må regne med å betale ca 950kr pr måned ved Akademiet i år. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Er det per fag, eller per time? Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er prisen per måned for et normalt skoleår. Er ikke up-to-date med prisen for privatister. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Prisliste for privatist på Akademiet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå