Gå til innhold

Ny alien film i anmarsj

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg allerder. Håper vi får vite mer om det Alien skipet som krasjlandet. Hvor det kommer, hvorfor det krasjet,slike ting.

Det er akkurat det som gjør prosjektet så spennende, spesielt siden Ridley står for regien. Får håpe den har samme atmosfære som Alien og ikke Aliens.

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe det har samme stil som Alien. Aliens er mer eller mindre en "vanlig" krigsfilm, bortsett fra at de sloss mot aliens i stedet for viet kong, russere, nazier eller hva man nå ender opp med.

Selv har jeg sterk tvil på dette prosjektet. Det minner for mye om en "remake", skjønt handlingen er mer eller mindre ny. Ikke er det mennesker involvert heller, så skal hele mannskapet være CGI eller sminket? (som kjent er folkene i den første Alien-filmen de første menneskene som fikk kontakt med Alien-ene).

Men uansett blir det nok bedre enn Alien vs Predator. Når de presterer å lage en film med Aliens på jorden, slenge inn en Predator for moro skyld og likevel klarer å lage en drittfilm med lav aldersgrense er det ikke mye håp lengre for den serien... :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Fra artikkelen Simkin linker til:

"Handlingen i filmen vil finne sted før den første filmen. Der fikk vi oppleve at mannskapet på et kommersielt lastefartøy på vei mot jorda ble vekket opp av den kunstige dvalen, etter at romskipet plukket opp et nødsignal."

Fra artikkelen Zemeckis linker til:

"Scott regisserte den første banebrytende "Alien"-filmen i 1979, men har ikke arbeidet med noen av de tre oppfølgerne.Den nye "Alien"-filmen har handlingen lagt til før originalfilmen og manuset skrives av Jon Spaihts, som også har skrevet manuset til verdensromthrilleren "Passengers" med Keanu Reeves."

Så ja, det blir handling fra før den første filmen. Ikke at det trenger bli dårlig av den grunnen, selvsagt. Alien3, Alien: Ressurection, AvP og AvP 2 hadde jo alle potensiale... :p

Lenke til kommentar
Ikke er det mennesker involvert heller, så skal hele mannskapet være CGI eller sminket? (som kjent er folkene i den første Alien-filmen de første menneskene som fikk kontakt med Alien-ene).

Vet du at det ikke er mennesker involvert eller antar du det? For folket i Alien var jo ikke nødvendigvis de første som møtte på udyret.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg regnet med at denne før eller siden ville komme, i likhet med at jeg mistenker en ny predator-film i anmarsj også. Ikke at slike før-første-film-fant-sted-filmer nødvendigvis er dårlige eller uinteressante. Tvert imot. Men av og til ønsker jeg å forbli uvitende i forhold til visse scenarioer. Med tanke på den kommende The Thing også, så synes jeg det er minst like greit å bli sittende som et lite spørsmålstegn med tanke på den norske basen.

Lenke til kommentar
Ikke er det mennesker involvert heller, så skal hele mannskapet være CGI eller sminket? (som kjent er folkene i den første Alien-filmen de første menneskene som fikk kontakt med Alien-ene).

Vet du at det ikke er mennesker involvert eller antar du det? For folket i Alien var jo ikke nødvendigvis de første som møtte på udyret.

De greiene i romskipet var ikke akkurat mennesker, og de fant ingen rester av mennesker der. Dessuten trodde ingen på Ripley når de dro tilbake i Aliens, så nei, det er nok ingen mennesker med i denne filmen med mindre de forandrer historien. Ikke at jeg ville blitt overraskert når vi tenker på hvor mange remakes, reboots og retards det er for tiden. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...