efikkan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Transport Tycoon er nevnt minst to ganger tidligere Lenke til kommentar
Hoppeslott Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er utrolig mange spill man kan spille på netbooks, så og si alle som er laget før 2003/2004. Man bør kanskje begrense seg til spill man faktisk får kjøpt, og også nevne hvor man kan kjøpe de (som f.eks Steam eller GOG). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 For de av dere som har en gamer PC hjemme, og vil chille med PC spill på din minilaptop i senga eller lignende kan jeg anbefale StreamMyGame.com (SMG) som lar deg streame spill som Crysis o.l over nettverket med full ytelse på din minibærbar Funker kjempebra. Har du god nettlinje kan du streame over nettet. Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 HOMM III, Total annihilation, transport tycoon, civ II, achtung die curve er evige vinnere... Funker sikkert på disse netbøkene og. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hva med emulatorer? ePSXe, Project 64 osv? Rimelig sikker på at det skulle fungere greit. Worms-spillene er jo også klassikere. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Project64 funker fett det, men av en eller annen grunn har det plutslig begynt å hakke som om det skulle være 2fps konstant med engang jeg tar ut laderen. Jedi Knight II: Jedi Outcast funker som en drøm Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Project64 funker fett det, men av en eller annen grunn har det plutslig begynt å hakke som om det skulle være 2fps konstant med engang jeg tar ut laderen. Det kan jo hende at du, ved å plukke ut laderen, setter maskinen i maksimal strømsparingsmodus. Da vil jo skuten klokkes ned noe ganske kraftig. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nei, gjør ikke det. Har innstilt sånn at det ikke skjer, var ikke sånn i starten, har bare blitt sånn helt plutslig, er nok en formatering som må til Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Kjører Fallout 2, Planescape Torment og Alpha Centauri helt uten problemer på min MSI Wind. Fungerer like fint i spare-modus også. Edit: Fin artikkel forresten. Endret 12. august 2009 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Matherdon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har en HP Mini som jeg har styra med å finne fine spill å kose meg med på tur Den klarer såvidt å kjøre EVE med all grafikk på minimum, men da mest til å bare trene skills. Ellers så har jeg prøvd: Master of Orion 1 og 2. XCOM: Enemy Unknown (UFO) XCOM: Apocalypse One Must Fall (Robot slossespillet) Civ 1 2 og 3. Battletech Diablo 1 Diablo 2 Heroes of Might & Magic 1 & 2 Jones in the Fast Lane Master of Magic Ports of Call Quest for glory 1: So you want to be a hero? (VGA versjon) Wing Commander: Privateer (nyversjonen) Snes-emulator med MASSE spill (FF6 4tw!) True love (høhø) .. Og mer til Kos med miniPC og gamle nostalgiske klassikere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg