mariust Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg skal flytte harddisker o.l. utstyr for å rydde skrivebordet. planen er å plassere disse enhetene inn i et skap i samme rom. Jeg har en WD MyBook Studio Edition tilkoblet med FW800, og kommer etterhvert til å investere i en til slik. Spørsmålet er da, hvordan skal jeg koble til disse? Tenkte på en 10m lang ledning fra dataen til den disken jeg har i dag. Hvordan kobler jeg til neste? må jeg ha en hub, eller kan den kobles til den andre disken (Den har 2 FW800 tilkoblinger)? Jeg skjønner at for USBenhetene (skriver, skanner og backup-disk) må jeg ha en hub. Anbefalinger? Marius Lenke til kommentar
kingboy Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Se om du kan få dette via nettet!!! (nettverksdisk) Isåfall kan hardisken gjøre det, og muligvis skriveren også, hvis du har en skriver som kan bli trådløs... Lenke til kommentar
mariust Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Vet det er en mulighet, men FW800 har jeg fordi det gir ytelse nok til å kunne jobbe mot, med film, musikk og bilder. Tviler på at jeg oppnår samme hastighet med et ledd til (ruter el. i mellom)? Noen som vet hvordan enhetene (FW) kan kobles sammen? Anbefaling av USB hub? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå