Left Blank Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har tenkt å sette opp en blogg, å målet er å skrive hovedtrekkene av dagen, hver dag, resten av livet mitt. Jeg hadde en blogg fra 2002-2005 og der faktisk ganske interessant å lese hvor annerledes jeg var og hvordan jeg tenkte på ting. Tenk om man har et helt liv skrevet ned? Er jo gankse kult konsept det da. Jeg veit folk ser litt mer ned på blogger som handler om personlige ting, men denne ideen var faktisk noe jeg likte.. Jeg vet ikke om jeg klarer skrive hver dag, men hvertfall hver uke eller måned.. Så kan jeg lese om det senere i livet om hvordan jeg hadde det i 20 årene og 30 årene etc.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hadde vært ganske stilig, men det kommer an på om du faktisk gidder så lenge. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det har nettopp kommet et helt nytt konsept. Det går ut på at du skriver ned dagens hendelser og tanker i en bok. Når boken er full legger du den nederst i en skuff for aldri å bli sett igjen og begynner på en ny bok. Dette kalles å føre dagbok. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hørt om... dagbok? Tviler på at noen gidder å følge deg i flere år bare for å se hvordan du utvikler deg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Minner er best i hodet. Hvis du skriver de ned så hele verden kan se de kan de umulig bety så mye for deg etter noen år? Bruk heller tiden på å ta armhevinger hver dag resten av livet. Endret 3. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Beklager altså, men dette er ikke akkurat nytt. Du må jo gjerne gjøre det, er jo det alle andre gjør mer eller mindre. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Jeg tror ikke folk har tenkt så langt som å holde på hele livet.. Det er mest for min egen skyld, ikke for å underholde andre. Men om noen 10-20 år så kanskje det kommer oppmerksomhet på blogger som har holdt på mer enn 20 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå