kristinth Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) har hatt spotify en stund men nå går det ikke ann å logge på pga noe proxy-settings. veit ikke en gang hva dette er for noe, noen som har peiling på dette? ps. det er en privatPC med eget beskyttet nettverk. setter stor pris på hjelp!! Endret 3. august 2009 av kristinth Lenke til kommentar
Toset Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du får ikke logget på, dvs at du får feilmelding når du logger på med brukernavn og passord, og får opp denne: Spotify error Eller noe lignende? Du kan jo trykke på proxy settings og se hva som står der. Kanskje fjerne det om det står noe der, dersom du bare sitter på ditt eget privatnett, burde nok ikke trenge proxy da Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har du registrert deg via en proxy? Da må du endre landet Spotify-kontoen er registrert til til norsk som kan gjøres fra Spotify.com. Se her hvordan du gjør det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130041 Lenke til kommentar
kristinth Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Du får ikke logget på, dvs at du får feilmelding når du logger på med brukernavn og passord, og får opp denne: Spotify error Eller noe lignende? Du kan jo trykke på proxy settings og se hva som står der. Kanskje fjerne det om det står noe der, dersom du bare sitter på ditt eget privatnett, burde nok ikke trenge proxy da akurtatt den jeg får opp ja. det står ikke noe på feltene som skal fylles inn. man skal fylle inn "host" "port" brukernavn og passord. kan minimalt om pc så fatter ikke helt hva dette skulle vert kris: har registrert meg via invitasjon (?) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis du har registrert deg via en invitasjon trenger du ikke å endre noe. Da vet jeg ikke hvorfor det ikke går. Prøvd en annen bruker? Lenke til kommentar
kristinth Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Hvis du har registrert deg via en invitasjon trenger du ikke å endre noe. Da vet jeg ikke hvorfor det ikke går. Prøvd en annen bruker? har prøvd en annen bruker ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå