mrala Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg har kommet inn på Teologi Årsstudium, men dette er kun for å få studiebevis og semesterkort fra UiO og skal ikke følge undervisning Nå har jeg fått giro for semesteravgift. Er det slik at jeg kun betaler denne og så ffår jeg tilsendt studiebevis i posten? Endret 3. august 2009 av mrala Lenke til kommentar
tvv Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Håper det IKKE er så enkelt! Juks og bedrag skal nemlig ikke lønne seg! Om alle hadde gjort som deg vil snart ordningen bli borte og det er svært dårlig gjort for de som virkelig studerer og trenger de rabatter de kan få! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Når du betaler giro for semesteravgift vil du få semesterkort i posten. Dette er gyldig sammen med studentlegitimasjon som du får utstedt fra UiO. Vil dog ikke anbefale denne taktikken. Misbruk av studentrabatter er potensielt svindel. Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vil dog ikke anbefale denne taktikken. Misbruk av studentrabatter er potensielt svindel. Hva er svindel med det? Når man har betalt semesteravgiften så er man student i lovmessig forstand uansett om man følger undervisningen eller ikke? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Du må vel uansett møte opp på UiO for å få tatt bilde til studentbeviset. Det er semesterkortet du får i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå