EC Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vantec lanserer snart to nye produkter i Nexus-serien. Mer info: http://www.overklokking.no/sitenyheter/130...0503/index.html Lenke til kommentar
Orak Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ser frem til testen Men, hvorfor er den Vannkjølingsblokk testen fjærna fra index ? :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har sagt det før, og jeg gjentar det nå: Jeg GLEDER meg til vi får et automatisk publiseringssystem! Lars har lagt ut de siste artiklene, og når jeg skulle legge ut denne nyheten ble det kluss. Nå er imidlertid alt ordnet igjen. :oops: Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ordnet? Kan ikke se det enda, hehe -P- Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Oppdater siden, tøm cache eller liknende. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har sagt det før, og jeg gjentar det nå: Jeg GLEDER meg til vi får et automatisk publiseringssystem! Lars har lagt ut de siste artiklene, og når jeg skulle legge ut denne nyheten ble det kluss. Nå er imidlertid alt ordnet igjen. :oops: Flink gutt Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kult, jeg tenkte på å kjøpe meg NXP 201, de nye er vel bedre de. Kan ikke vente til testen kommer, den blir interessang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå