Gå til innhold

Ringe gratis med program

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en venn her i polen (dvs europeisk tastatur og ingen aa eller ae oo o.s.v) MEN, han har en kjareste han gjerne vil holde kontakten med..

Og han lurer paa om det finnes ett program som kanskje kan brukes til og ringe gratis fra PC til Mobil o.s.v (Vi har provd allt!! Og mildt sagt fatt nok av alt dette!) Tpad, softphone, voipBuster..

Er det noe program som kan crackes eller hackes og som kan gjore at man kan ringe gratis?

Det hadde vart satt pris paa for vi vet ikke om noe..

Jeg kan betale eventuellt en bruker, cash for og oppgi noe som fungerer =)

Den maa kunne:

Ringe gratis ubegrenset

Ringe fra Pc =)

Samme om det er Voip eller noe lignende..

Tingen er at hu har mobiltelefon og ikke pc tilgjengelig saa da vil man selvsagt ringe til mobilen fra Pcen..

Tusen takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skype bare legg inn kreditt men du blir nødt til å betale 80kr eller 10 euro. du kan ringe mye for det

Hei, jeg har en venn her i polen (dvs europeisk tastatur og ingen aa eller ae oo o.s.v) MEN, han har en kjareste han gjerne vil holde kontakten med..

Og han lurer paa om det finnes ett program som kanskje kan brukes til og ringe gratis fra PC til Mobil o.s.v (Vi har provd allt!! Og mildt sagt fatt nok av alt dette!) Tpad, softphone, voipBuster..

Er det noe program som kan crackes eller hackes og som kan gjore at man kan ringe gratis?

Det hadde vart satt pris paa for vi vet ikke om noe..

Jeg kan betale eventuellt en bruker, cash for og oppgi noe som fungerer =)

Den maa kunne:

Ringe gratis ubegrenset

Ringe fra Pc =)

Samme om det er Voip eller noe lignende..

Tingen er at hu har mobiltelefon og ikke pc tilgjengelig saa da vil man selvsagt ringe til mobilen fra Pcen..

Tusen takk..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...