T0mmen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei eksperter... Min nye Nokia N86 støtter ikke fm sender (får det som feilmelding hver gang jeg prøver å starte denne.). Er det noe i oppsettet til mobben eller andre som har samme problemet som meg? Kjedelig å ikke nyte musikk via radioen i bilen. På forhånd takk for svar.. Ps. Mobben er glimrende ellers. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da må du sikkert få den reparert på garantien, hos meg fungerer fm senderen knirkefritt.. Lenke til kommentar
T0mmen Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Da må du sikkert få den reparert på garantien, hos meg fungerer fm senderen knirkefritt.. Takker.. Kjøpte den før helgen så den er splett ny, så regner med ingen prob med garanti.. Bare så forbanna irriterende å måtte levere den fra seg.. Lenke til kommentar
T0mmen Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Nå fixet... Kode 7780 ble brukt og da virker fm sender.. *#7370# (*#RES0#)- Tilbakestiller telefonen til fabrikk innstillinger, altså slik den var når du mottok den. Du blir pgså spurt om en sikkerhetskode, den er som standard 12345. Advarsel: Før du tilbakestiller mobilen husk at alle data i telefonminnet vil bli slettet. (Tips: Nederst står det hvordan du kan gjøre dette hvis mobilen din ikke vil starte opp.) *#7780# (*#rst0*) - Dette er en såkalt "soft-reset" av telefonen. I motsetning til *#7370# vil ikke data som kontakter, kalenderdata osv, bli slettet. Det eneste som blir tilbakestilt er telefonoppsettet, som temaer og profiler. Standard sikkerhetskode er også her 12345. Det finnes også en annen måte å tilbakestille telefonen på (som *#7370#), som også kan brukes hvis telefonen ikke kan starte opp: Hold nede Ringe knappen (Grønn) + * + 3 + PWR i noen sekunder. Lenke til kommentar
T0mmen Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hei Alle og Nokia Support.... Nå er problemet tilbake igjen... (Støtter ikke fm sender) Nå får jeg samme feilmelding etter jeg har forandret oppsettet i mobben til sånn jeg vil ha den. Som for exp.. Bilde av hvem ringer, bakgrunnsbilde, annet tema, brukt mobben og tatt bilder med kamera og brukt gps. Min konklusjon her er bugg i programvaren.. NOKIA SUPPORT hvor er Dere!!!! Ps: God service fra Telekiosken i Oasen, Fyllingen i Bergen. Så alle med N86 bør sjekke sine mobber... God kveld Dere! T0mmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå