kentra Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har hørt at det finnes noen selskap som får til og binde deg til ett nytt abonoment uten at man betaler seg ut av bindingstiden til telenor? Er det noen som vet noe mer konkret om dette? -kentra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har hørt at det finnes noen selskap som får til og binde deg til ett nytt abonoment uten at man betaler seg ut av bindingstiden til telenor?Er det noen som vet noe mer konkret om dette? -kentra Nope, men skulle du komme over et slikt tilbud så pass veldig nøye på. Telenor skal ha pengene sine uansett, og bruddgebyret blir fakturert til deg gjennom skjulte avgifter og priser. Les kontrakten nøye og pass på blant annet dette: - bindingstid - bruddgebyr hos ny operatør - minimumsforbruk - reingepriser til alt som begynner på 0 eller 8. - utenlandspriser - datatrafikk Tom Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tja. Tidligere var det sånn hos Telenor at man kunne fritt bytte abb. internt hos Telenor innenfor bindingstiden så fremt man byttet til et abb. med lik eller dyrere månedsavgift. Om det fortsatt er slik vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Jepps Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Du kan bytte abonnement internt i Telenor(og de fleste andre operatører) så lenge du bytter til noe med lik eller høyere månedspris. Vet at noen selskap kan "kjøpe" deg ut av bindingstid hos andre operatører ved at du evnt binder deg opp til dem igjen, men dette er vel hovedsaklig på bedriftsmarkedet. Men hvis du skal bytte fra en operatør du har bindingstid og til en ny operatør er det ingen måte å slippe unna brytningsgebyret på, det må du betale selv uansett. Men, du kan som sagt få kreditert beløpet eller deler av det hvis du går over til en konkurrent på bedriftsmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå